Teamet i denne uge omhandler især om jobsamtalen, men også lidt til relevant til arbejdsgiveren, samt et gratis kursus i Strategisk agilitet i din ledelse.
God læselyst.
-► VÆRD AT VIDE OM DRESSCODE PÅ ARBEJDSPLADSEN
På de fleste danske arbejdspladser har man i mange år nærmest forsaget dresscoden og dens stokkonservative væsen, men måske er tiderne ved at skifte.
-► GRATIS FOREDRAG
STRATEGISK AGILITET I DIN LEDELSE
Kender du situationen? Du er leder. I virksomheden har I ambitioner om at øge innovationskraften. Men driften kræver sin opmærksomhed. Samtidig skal I effektivisere. Intet er som i går – og alligevel er alt som i går. I forsøger at optimere driften ved at bygge systemer, og for hver gang I implementerer en systemkomponent, forandrer verden sig.
-► HVAD SKAL JEG HAVE PÅ TIL ET JOBINTERVIEW?
En vigtig del af forberedelserne inden et interview er at sørge for at man under interviewet kan vise arbejdsgiverne, at du er lige det tilskud virksomheden har brug for. Man kan mene at udseendet ikke skal have nogen betydning, men ofte bliver du bedømt allerede før du har sagt et ord.
-► PROFESSIONEL 1:1 HJÆLP TIL LINKEDIN
Denne workshop er en personlig 1:1 hjælp, hvor du som privatperson eller virksomhedsansat får professionel hjælp til at få opgradere og booste person-profilen på LinkedIn.
Jeg har bygget og boostet over 300 profiler igennem de sidste fire år. Er din LinkedIn profil optimal?
Du skal finde ud af, hvad virksomheden er stolt af og ros dem for det. Virk professionel! Medbring et charteque som indeholder eksamenspapir, dine notater, stillingsopslaget, din ansøgning, og referencer.
-► KUNSTEN AT GÅ TIL JOBSAMTALE
Alle ved, at det handler om at give et godt indtryk, når man er til jobsamtale. Men hvordan gør man det? Tidens trend på området peger på, at man skal føre sig frem og stille krav. Men en ny kvalitativ undersøgelse viser, at den mest sympatiske kandidat får jobbet, og at det handler om at være en flink fyr.
Er du jobsøgende, så kan du oprette en jobagent på www.nyboss.dk, og få drømmejobbet ind i din postkasse.
Det var ordene for denne uge.
De bedste hilsner
Kim Soelberg Jørgensen & Team Socialeer
+45 2670 2570
kim@socialeer.dk